Bestilling

Ved bestilling via Internet sender vi forhåndsbekræftelse pr. email.

Til enhver udlejning sender vi et brev som bekræftelse på lejemålet.
Sammen med bekræftelses brevet følger:

    • Udførlig kørselsvejledning
    • Indbetalingsbilag til Danske Bank
    • Husbrochure
    • Tilhørende praktisk information

Antal personer

Feriehuset må kun bebos af det antal personer, der er angivet i beskrivelsen.
Opstilling af telte og campingvogne på grunden er ikke tilladt.

Ankomst
Afgang

I ugerne 23 - 36
lørdage kl. 13.00.
lørdage kl. 11.00.

I ugerne 1 - 22 og 37 - 50
fra Søndag kl. 16.00
til Søndag kl. 16.00

Sengetøj og viskestykker

Skal lejer selv medbringe. I huset findes dyner og puder.

Betaling:

Ved bekræftelse af indgået lejeaftale skal indbetales 25% af lejen.
60 dage før lejestart skal den resterende leje indbetales.

Lejers annullering af lejeaftalen

Følgende gebyrer vil blive opkrævet for at dække diverse udgifter:

·         Indtil 90 dage før lejemålets påbegyndelse 10% af totallejen, dog mindst kr. 500

·         Fra 89 til 35 dage før lejemålets påbegyndelse 25% af totallejen,  dog mindst kr. 500

·         Fra 34 til dag 1 før lejemålets påbegyndelse 90% af totallejen

·         På ankomstdagen eller ved udeblivelse 100% af totallejen.

Depositum:

kr. 1200. Forfalder sammen med restbetalingen.
Eventuelle skader forårsaget af de lejede, mangelfuld rengøring, overfyldte affaldssække modregnes i depositum. Eventuelle skader herudover beregnes separat.

Strøm

afregnes med kr. 2,65 pr. kWh. ved afrejsen.

Brænde/brændeovn Huset er el-opvarmet og er også forsynet med brændeovn, som giver meget effektiv varme.
Brænde kan købes til rimelige priser hos de lokale købmænd. Brændeovnen er meget økonomisk.
Internet Huset er med fri adgang til internet.
Transportable whirlpools Opstilling af transportable whirlpool på grunden er ikke tilladt.

Rengøring:

Huset skal ved afrejsen afleveres i samme rengjorte stand, som ved ankomst. Herunder vask af gulve, støvsugning og aftørring af støv.

Affald:

Til huset hører 2 store affaldsstativer med affaldsposer til renovation.
Renovationsvognen tømmer affald som følger:

    • Vinter - hver anden uge
    • Sommer - hver uge

Ved ankomst af nye lejere vil vi sikre, at der minimum er en af affaldsstativerne, der er tomme.
Affaldsposerne er kun beregnet til normalt husholdningsaffald.

Andet affald, der ikke kan være i affaldsposerne, skal lejer selv sørge for at fjerne.

Bemærk:
Undlad så vidt muligt at fylde affaldsposerne med gavepapir, papkasser og andet 'storfyld', så affaldsposerne bliver overfyldte.

Hvis affaldsstativerne er overfyldte til over den grønne streg i affaldsposen, så vil affaldet ikke blive tømt af renovationsvognen. I disse tilfælde skal ' husejer' selv sørge for tømning og lejer vil blive opkrævet kr. 200 herfor.

Ekstra affald ved siden af affaldsposerne vil ligeledes blive opkrævet separat.

Flasker skal afleveres i flaske containere hos købmanden.
Flasker der efterlades på grunden som affald, vil blive opkrævet kr. 100 herfor.

Med venlig hilsen

Karin & Mogens Pedersen
Råbroparken 3
2765 Smørum
tlf. 44 66 66